GIK

Äntligen lyckades jag pricka in en fotbollsträning i mitt smeckade schema, som nu längre inte är så smeckat, yeay! Andra träningen med Gunnarskog, och idag var det skitkul. Vi var 11 pers tror jag och vi spelade mest på två mål, för på måndag är det match. Min första match med GIK. Ska bli jäkligt kul att spela matcher igen. Conny (min gamla tränare) ringde mig igår och frågade om jag ville provspela för Älgå. Men jag har ju redan skrivit på för Gunnarskog. Jag har ändå haft en del att välja mellan, för det är en del lag som frågat. Och jag är ingen person som skryter om det, men det känns bra att bli tillfrågad, kul :)

Nu blir det att packa lite kläder för imorgon åker vi tidigt! Ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0