HELGEN

Fredag: Efter jobbet åkte jag och spelade gitarr i 45min, börjar tycka det är kul igen. Wiie! Sen drog jag och Tomas till Gunnarskog och spelade fotboll med hans lag. Det var jävligt kul, gick hyffsat bra för mig också! På kvällen käkade vi Thaimat och tittade på Talang där min snygga boyfriend och hans kompisar var med. HAHA! Jag skratta så jag nästan grina.

Lördag: Gick upp tidigt och gymmade. Efter det åkte vi till min jobbarkompis som köpt hundvalp. DAMN va söt! Hannibal heter den och den var liten och skrynkklig, den har ju inte hunnit växa i sitt skinn. Så vi lekte lite med den samt gick ut och gick med deras andra hund Loke. Promenad i skogen är underskattat! På kvällen var det dansuppvisning på Ritz, och jag blir så sugen på att börja dansa igen. Det får nog bli av till hösten!

Söndag: Vaknade med värsta träningsverken i varenda muskel. Det var meningen att vi skulle spela match mot Jössefors också. Vi fick lämna WO pga brist på folk. Vem fan hade inte kunnat räkna med det? Jag blir så jävla förbannad, jag är trött på den här skiten nu. Övade med SingOut på kvällen.

Vill inte svacka ner mig!!
Keep up the good work

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ni får komma och hälsa på oss snart så får vi pussla tillsammans =) + kolla på fotboll!

2010-05-11 @ 15:19:29
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0