Home sweet home

Nu är vi hemma i Arvika igen! Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Hihi. Har haft en jättebra helg i alla fall. Hela fredagen spenderades med Kylskåpspoesi. Vi hade lite samtal om företaget, käkade mat, bowlade och åt på restaurang på kvällen samt gick på puben och tog en öl, eller två. Riktigt trevligt! Lördagen spenderade vi med Johannes och Mathilda. Jag shoppade lite kläder under dagen. På kvällen åkte vi in till Köping för att lyssna på De Van som spelade på en liten festival. Lyssnade även på Dead by April eller "Gone by April" som Mathilda sa. Haha! De Van var bättre vill jag lova er! Ska köpa skivan när den kommer ut. Vi kom hem sent lördagkväll, och vaknade hyffsat tidigt imorse. Åkte buss till Karlstad och tåg sista biten till Arvika! Jag har tagit lite foton men de lägger jag upp imorgon. Nu ska vi hoppa in i duschen och sen äta kvällsmat. Tack alla för en skitbra helg.

Älskar dig Tomas, det är du och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0