Shoppingtur med MY

Dagen har spenderats med min lilla vän My! Först drog vi till Challaberg och shoppade. Wiie! Jag är sååå nöjd med dagens inköp. Jag tror vi gick runt i ca tre timmar och kikade och handlade. Jag köpte mest. Haha! Senare ikväll har vi varit hos Isac och Agnes med massa annat folk och grillat. Det är nu det känns som sommar, när grillningen kommer igång. Me like! Snackade och spelade lite fotboll. Tack Mysis för en jättekul dag. Nästa gång får det bli Harry Potter kväll som vi egentligen först planerade! Hihi.
Nu sitter jag och kollar halvt på tv:n och väntar på att kanske Viktoria och Carita ska komma hit och hälsa på, två gamla klasskompisar ifrån högstadiet. Vore skoj, men vi får se!!
Lägger upp bilder på dagens inköp, och kom ihåg att jag inte är någon supermodell. Ser ut som att jag ska kissa på mig på vissa foton. Men huvudsaken är att ni checkar in mina nya plagg :)


Kjol: H&M (REA)


Träningsbyxor: Sportshoppen


Klänning: H&M


Skor: Skopunkten (REA)


Väska: H&M


Örhängen: H&M


Grillen :)


Min härliga lilla prick MY!!


Kommentarer
Postat av: My

Härliga bilder :D Hade super kul med dig idag :)

2010-05-16 @ 13:06:51
Postat av: Mathilda

Snyggt!!

2010-05-17 @ 13:25:34
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0