Skräckfilm

Jag har inte hunnit med att blogga på ett tag, eller jag har inte haft någon större lust. I tisdags åkte jag hem tidigt ifrån jobbet med magkramper. När fan ska de sluta!? Ringde Rådgivningen och de tyckte jag skulle vänta lite, eftersom jag inte har ont i magen varje dag så kanske det inte är magkatarr (vilket jag antar att det är). Skulle komma in om det blev värre! Tomas var ledig så han fick vara magmassör! Vi kollade på skräckfilm, och jag ska aldrig mer se på skräckfilm. Jag vet innerst inne att jag inte borde se för att jag blir så jävla rädd. Och det fick jag betala för under natten. Låg vaken och tryckte mig tätt intill Tomas och svettades under täcket mellan 00.30-03.15. Jepp! Jag vet inte hur många gånger jag tittade på klockan!? Överlevde natten men vaknade på morgonen med värsta huvudvärken ever, plus illamående. Inte ens två alvedon hjälpte, så jag stannade hemma igår också. Men nu är jag på jobbet och är fit for fight igen.

Imorgon bär det av mot gnällbältet: Örebro. Jag och Jonas + respektive är ditbjudna av Kylskåpspoesi och vi ska umgås hela dagen imorgon. Yeay! Jag undrar vad vi ska hittat på? Ska bli väldigt kul i alla fall. Lördag-söndag stannar vi hos Johannes och Mathilda :)

Första Värmlänningarna-föreställningen har genomförts. Det gick skitbra och var skitkul :D


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Yey! Välkomna!

2010-05-27 @ 10:46:55
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: My

Du får påminna mig om datumen. Är det någon gång nästa vecka? :)

2010-05-27 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0