The End

Fotbollsmötet idag var skrattretande. Vi var fyra stycken ifrån laget, plus tränaren och en ifrån styrelsen. Vilken skräll!! Alla hade chansen att komma dit och föra fram sin åsikt men eftersom ingen mer kom och vi alla som var där var överens om att dra ur laget ur serien så blev det så. När det inte ens kommer folk till krismöten så finns det ju inget större intresse för att spela fotboll känns det som. Så nu är det slut för Åmotfors damlag, för det här året i alla fall. På nått sätt känns det som en lättnad, för det har inte varit något roligt de sista månaderna när vi varit högst sex stycken på träning. Jag har bara känt mig kluven och egentligen velat byta lag, men inte velat svika mina medspelare. Jag provtränade för Gunnarskog i torsdags och det kändes bra. De brukade vara 12-15 personer på varje träning, yeay! Funderar på att provträna för Arvika också. Men det lutar nog åt Gunnarskog ändå. We'll see! Jag återkommer med info.

Tomas är hemma nu. Wiiie! Vi har käkat pizza och äter nu godis och tittar på Hockey. Mys!!



My love, my love, my love, my love!


KNASBILD <3


Kommentarer
Postat av: Anna Liljestrand (spelar Arvika)

Kom gärna och provträna med oss, även om de lutar åt Gunnarskog! :)

2010-05-24 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0