TODAY

Igårkväll tränade jag fotboll för första gången på typ en månad. Jävligt gött att röra på sig. Första seriematchen är till helgen mot Jössefors! Ska bli väldigt kul att se hur den matchen kommer se ut. Vi har ju inte tränat ihop laget för fem öre, eftersom vi är så lite folk. Men, men. Vi ska kämpa!!

I eftermiddag ska jag vara duktig. Det har jag inte varit på länge nu. Jag ska tvätta hur mycket som helst, dammsuga, dammtorka, skura golven och laga mat. Funderar på att hinna gå en sväng också, och läsa i "Flickan som lekte med elden". Vi får se vad som hinns med!? Förhoppningsvis kommer Tomas hem med en laptop ikväll, wiie. Det är fanimej på tiden, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0