Blajj

hejhej leverpastej.

Sitter ensam i lägenheten och äter blockchoklad. Tomas är på The Roof med några killkompisar, ser på fotboll och grabbar sig. Och jag har beslutsångesten att inte veta om jag ska se på "Vänner" eller spela "The Sims". Haha! Det är inget roligt på tv:n ändå. Tränade förut, gött! Då får man faktiskt äta blockchoklad. Undrar om jag ska våga mig på en videoblogg någon dag, men det får nog bli när den stora finnen i pannan är borta. Haha!

Nej det får nog bli lite Sims och sen lite Vänner. Ha en finfin kväll!

Grattis till världens bästa pappa som fyllde år igår! :)
förlåt för bilden, men jag tror att du bjuder på den. hihi.


Kommentarer
Postat av: Evelinn

haha i-lands problem, vänner eller sims :P

åh, Grattis Peter!!! :)

2010-11-03 @ 22:36:42
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

FÖRSLAPPAD ?? :P

PEPPA PEPPA.. snart kommer snön, jul mys, vintermys.

:) You'll survive, säg till om du vill prata!

Jag kan ofta tycka att det e sjukt svårt att.. förklara för de som inte fattar denna jobbiga höstdeppighet :/

2010-11-04 @ 05:50:37
Postat av: Elin

OJ.. va ifrån mig de där! :P

2010-11-04 @ 05:50:54
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Elin

Åldersnoja?? Well, hade du varit i USA hade du varit lycklig för då hade du fått dricka lagligt ;D

VAD DU ÄR SÖT, NINA!

haha.. jag e ju helt sjukt förslappad, du skulle bara veta :P

Snart är den värsta höstperioden över tror jag : ) Hold on girl, you can do it!

men lova mig en sak, TRO PÅ DIG SJÄLV!

2010-11-05 @ 04:41:47
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0