I'm not alone

Ja jag lever, har bara inte så intressanta saker att skriva om. Dagarna går och det känns som att jag aldrig får se solen. Mörkt när man börjar jobba, mörkt när man slutat. Det som är bra då är att vi äntligen fått upp alla julstjärnor och ljusstakar så det blir mysigt när man kommer hem. Julstämning! Och imorgon är det dags för första avsnittet av julkalendern. Jag kör en favorit i repris till julkalender. Jag har köpt Pettson och Tomtemaskinen och tänker se ett avsnitt varje dag fram till jul. Mycket bättre än de nutida julkalendrarna.

Imorgon ska jag träffa Rara Söta Anna. Jag ska få en varm tekopp är det lovat. Antar att det blir några fler, så man får springa på toaletten hela natten..

Tomas är i Göteborg inatt, boou. Det är kallt och ensamt och jag vill ha dig här och krama om dig!! Cause you are everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0