J*vla facebook

Funderar ärligt på att lägga ner det jävla facebook för en tid framöver. Hatar att läsa vad folk kommenterar, statusuppdaterar och gillar hit och dit. Jag blir bara irriterad, arg och ledsen. Tror ni att man orkar hålla sig borta? Det ska nästan bli som ett projekt för mig. Den dag jag väl bestämmer mig för att skippa facebook för en tid så ska jag se till att klara det och INTE gå in och kolla på alla människor och kommentarer som skrivs. Jag mår dåligt av det och jag orkar inte må dåligt!! Jag vill inte att gråten ska sitta i halsen varje gång.

Tänk på att det blir Stockholm i helgen Nina, Stockholm. Stockholm, småbarn och mycket bus. KUL!!

Kommentarer
Postat av: My

Det känns som att vi ska ta en fika snart! :) <3

Ja facebook är inte bra

2010-11-11 @ 18:44:49
URL: http://mkrf.blogg.se/
Postat av: Nalle

Vad i hela kollar du för folk?:O Facebook är upphov till vår generations paranoia...

2010-11-12 @ 01:00:53
Postat av: Elin

Facebook gör mig också galen. Man blir en hemsk paranoid människa med en nyfikenhet som slår allt. SJÄLVDESTRUKTIVT!



Försöka att inte lägga energi på det!

Hoppas STHLM blir awesome! :D

2010-11-12 @ 05:55:53
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Sanna

låter som en mycket bra idé att skippa facebook för ett tag.. Det gjorde ju jag, och herregud var mycket bättre jag mådde! :) <3

2010-11-13 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0