Kvällskvisten

I eftermiddag tog jag och Isabell en sväng på stan för att köpa present till Anna som fyller år IDAG!!! Grattis min fina vän! Imorgon kommer vi och firar dig och hittar på nått skoj. Köpte även julklappar. Vi var inne på teaffären och kikade, och alla som varit där vet ju att det luktar som paradiset ser ut ungefär. MMM! (om man nu kan göra den jämförelsen?). De har fått fram alla julteer nu, så vi luktade näs(t)an ihjäl oss där inne och längtar ännu mer till jul. De har börjat tänt lite julbelysningar i träd här i stan och de flesta affärer har plockat fram alla julprodukter. Mys!! Dansade även ikväll. Sjukt roligt och befriande. Jag och Bell var en aning övertrötta, skrattade åt allt och va sådär barnsligt löjliga. Ååh, jag har saknat det, att skratta åt ingenting. Ryss på dig!

En tekopp och ett Vänneravsnitt såhär på kvällskvisten skadar ju inte!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhw. jag är en julhatare, men julmys i Arvika e så... mysigt? :D tihi.

Saknar tee affären, förstår din jämnförelse där ;D

2010-11-17 @ 06:22:42
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Isabell

Det luktar som paradiset ser ut :D Så sant så!

Åh, det var så roligt på dansen! xD Ryss på dig med :)

2010-11-17 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0