Horatio

Igår när jag tittade på CSI Miami så kom jag på en sak som jag stör mig på jävligt mycket.

Att kriminalaren Horatio, ALLTID ska ha sista ordet. Vilken scen det än gäller så ska han alltid säga sista ordet, om det så bara är "yes". Tänk på det nästa gång ni som tittar på det. Så jäkla irriterande. Och när jag tänker på det mer och mer så stör jag mig på det ännu mer. Grr! HAHA! Jag läste någonstans att han brukar göra om replikerna själv så att, om han inte har sista ordet i en scen, fixar det själv så att han får sista ordet. Patetiskt! Tönt! CSI Miami är förresten den sämsta serien av alla CSI-serier. New York is tha shiet!


Horatio


Kommentarer
Postat av: Isabell

Det är ju hans roll som ska vara så Nina :P

2010-10-15 @ 22:16:54
Postat av: Nina

Ja men det är så jävla störande!!

2010-10-15 @ 22:27:40
Postat av: My

Hahaha, det har jag inte lagt märke till, tittar nog på det för sällan.. :P



Får bli mer harry potter istället, vi har väl en film kvar? :)

2010-10-17 @ 12:53:28
URL: http://mkrf.blogg.se/
Postat av: Nalle

Haha det har du ju rätt i. Men Miami äger sönder NY sju dagar i veckan.

Men bäst är de första säsongerna av originalet:)

2010-10-17 @ 22:39:34
Postat av: Elin

Tack för peppandet, fina Nina!

Jao.. blir bara så less på besvikelser efter besvikelser.. men, ah, nya tag och fokuseringar! :)

KRAM på dig :D

2010-10-18 @ 06:29:18
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0