Söndagen

Igår var en mycket bra söndag och avslutning på helgen. Gick en morgonpromenad med vovven och tittade på det påbörjade nybygget ute på Björkenäs. Visst blir man sugen på att själv bygga hus. Bestämma hur man själv vill ha det och inreda precis som man vill. Från grunden! Någon gång är jag den lycklige, tillsammans med Tomas. Hihi!
Efter det drog vi till Gunnarskog och blev bjudna på mat, samt bytte till vinterdäck. Det börjar ju närma sig jul nu (eller inte). Det börjar i alla fall bli väldigt kallt. Brr! Men mysigt, jag har ju som sagt köpt mig en stor och varm vinterjacka att burra in mig i. Det blev ett gympass inpå kvällen, samt Indiana Jones som avslut.

Nu sitter jag med fotbad, I love fotbad, börjar nog bli lite beroende, precis som min kära syster. Är fötterna varma så är kroppen varm. Blir ett gympass ikväll också. Jag börjar gilla det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0