The Roof / Shopping

I lördags var jag och åt god mat med tre härliga tjejer på The Roof. Det var livemusik och allt så vi valde rätt kväll! Jag älskar att äta ute, då köttbullar och snabbmakaroner inte finns på menyn. Haha. Det blev en mäktig chokladkakebit till efterrätt. Tack för en trevlig kväll.

Anna: Vad är det för datum när jag fyller år? (dag)
Anna: När är martenshelgen? (halloween)

På söndag gick vi upp ganska så tidigt och drog iväg till Charlottenberg, där i alla fall jag var på jakt efter vinterjacka, vinterskor och ett "skydd" till min iPhone4. Hittade inget av dessa tre, istället blev det ett par nya klackskor, eftersom mina gamla uteskor har gjort sitt. Ett par örhängen, halsband, en midjekjol och en tröja. Sen åkte vi genom Gunnarskog och åt god mat hos svärföräldrarna. Efter det blev det skype med underbara Evelinn, och slutet på kvällen gick åt att öva inför julkonserten med SingOut.

Här har ni lite bilder från helgen! Enjoy!


The Roof med Sanna


Emma


Nina och bästaste Anna


Nya klackisar! Yeay


Örhängen, som nästan ser ut som små drömfångare


Nagellack också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0