Urk!

Jag är så jävla förbannad, arg, besviken och ledsen på vissa saker just nu. Jag skulle kunna gråta vilken sekund som helst av massa olika känslor. Bara låta tårarna flöda, de har de gjort förut av samma anledningar. Men jag gör det inte, för det är det egentligen inte värt. Gaaah!
Jag behöver ha en kram och Tomas kommer inte hem förens efter 21. Jag ska i alla fall iväg och dansa nu, och rensa tankarna. Fake it till you make it!

Var och hämtade min iPhone4 idag, som jag beställde igår (yeay). Först tog det mig ca 10 minuter att hitta vart det stod i bruksanvisningarna var SIM-kortet ska in. Sen tog det mig ytterligare 10 minuter att klura ut hur man skulle få in det i telefonen. Till slut får jag in det och startar mobilen, då står det istället: "Sätt in ett giltigt SIMkort utan PINkodlås för att aktivera iPhone". VA!? Jag har ju inget annat SIMkort som funkar. Är det verkligen meningen att jag ska ha denna telefon? Skrattretande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0