Tummen ur

Idag har jag äntligen fått tummen ur och framkallat massa foton ifrån min och Tomas vecka på Santorini. När de kommer ska det bli kul att göra fotoalbumet klart.
Annars har jag inte gjort någonting, stannade hemma idag också. Tog mig en liten promenad förut för att få lite frisk höstluft i lungorna. Gick förbi konsum och köpte mig en fira-att-det-är-fredag-imorgon-godispåse. Har suttit och pysslat lite med designen, var trött på den gamla. Blev hyffsat nöjd, alltid några saker som jag aldrig får till som jag vill men då skiter jag i det istället. Nu tittar jag på SOS Västkust. Intressant. Dricker te och äter knäckebröd.

Drömde så jävla konstigt förut när jag sov en stund. Drömde att Isabell var i lägenheten och hade tvättat våra underkläder. Så jag vaknade av att hon gick förbi sovrummet, så jag gick upp och kollade om hon var här, vilket hon inte var. Du äckligaste är att jag inte kommer ihåg om det var i drömmen jag gick upp och tittade efter henne eller i verkligheten?? Läskigt.



våra nya hyllor i tv-rummet


tekopp och knäckebröd


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅH! jag vill ha SVENSKT GODIS!

Vilken retsticka du e..

2010-10-21 @ 23:15:31
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Isabell

Men jag var ju där :P

2010-10-22 @ 19:26:08
Postat av: Nina

Du va inte alls där Isabell!!!! Sluta, jag blir rädd :P

2010-10-23 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0