When tomorrow comes

Innan jag går och lägger mig i sängen och lyssnar på min nya playlist "Lugna Favoriter" på Spotify, så ska jag bara blogga lite snabbt. Jag är förvånad på mig själv att jag inte satt vid datorn en enda sekund igår (bortsett från på jobbet då jag skrev in beställningar). Jag hatar att vara beroende av något, och datorn är ju en del av det beroendeframkallande, och även min iPhone. Urk! Istället för att sitta framför datorn så tittade jag på massa Vänneravsnitt i 2-3 timmar och vilade ryggen i soffan, samt käkade lite godis. HAHA! Hade faktiskt tänkt att gymma men det känns konstigt i ryggen, som att det ska smälla till och gå av, vilket troligtvis inte kommer hända.
Fredag imorgon, det firas med thaibufé på lunchen, samt estetshow och tacos. Ladda inför Halloweens bravader. Yeay!

Nu ska jag bara beställa The Sims III. Wiiie!

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Jag vet faktiskt inte vad han menade med big trouble, jag gjorde inget :P

(Menar du förresten att jag kan svara på dina kommentarer genom att kommentera så här?:P)

Va roligt med sims 3! Shit, har inte spelat sims på evigheter..

2010-10-28 @ 16:46:05
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0