Bortbjudna

Vi blev bortbjudna till min jobbarkompis Jonas och hans sambo Theres på lördagskvällen. Vi fick riktigt god mat och en ännu godare efterrätt. Mumma! Jag tog med mig rakapparaten och klippte Jonas (är lite nöjd själv faktiskt). Han också hoppas jag, om det inte är bara något han säger för att vara snäll. Haha! Vi spelade spel, pratade och drack lite cider och öl. Vovvarna var hemma och busade. Fick dock vänta på en taxi i en timme innan vi kunde få åka hem och lägga oss. Tack för en mycket rolig och trevlig kväll. På återseende!


Loke


Hannibal


Frisören Nina och försökskaninen Jonas


Bland de godaste av sallader jag ätit


Theres


Efterrätten


Vovvarna var på bushumör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0