Hey yo!

Här händer det inte så mycket just nu! Helgen var lugn. Det var tacos och Offside (den roliga filmen), spelade upp Värmlänningarna i Charlottenberg för barn+föräldrar, köpte ett par skor i shoppingcentrat, käkade thaimat och såg på American Beauty med Tomas, var hemhemma hela söndagen när Tomas jobbade. Spelade även fotbollsmatch mot Klässbol och vann med 2-0. Jag var inte på fotbollshumör innan matchen, jag spelade skitkasst och bytte ut mig i slutet av andra halvlek. Fy fan! Inte ett enda pass gick rätt. Hoppas på bättre humör och spel sista hemmamatchen mot Högboda. Obesegrade är det som gäller!

Idag stannade jag hemma. Vaknade med värsta huvudvärken, och den sitter i fortfarande. Dags att börja använda bettskenan igen? Även den jävla mensvärken fick mig att stanna hemma. Värk i mage och rygg gör att jag knappt orkar sitta eller stå. Liggande position är det som gäller! Så jag har pendlat mellan sängen och soffan och tittat på några avsnitt av Vänner idag. Nu börjar magen bli hungrig så jag ska pallra mig till köket och göra något av köttfärsen. Har fått lite tips på fejjan, och jag kör nog på Lindas förslag.


Jag hatar blåmärken, det är bland det fulaste som finns. Tack någon i Klässbol!


Mina nya skor! Ska nog byta ut de gigantiska skosnörena mot något mer diskret.


Kommentarer
Postat av: Elin

trodde också blindtarmen, men tydligen ska det göra ännu mer ont då..så jag försöker lida mig igenom "magknipet" några dagar till :D

Hoppas allt är bra med dig Nina! förutom blåmärket, haha. STackare :)

2010-09-14 @ 05:52:46
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0