Lingon

Just nu får sig mina fötter ett varmt och skönt vattenbad, och jag väntar på att Evelinn ska komma. Det är tänkt att vi ska göra en blogg till henne inför hennes aupair-år i Dallas. Den lilla skiten ska till det stora landet om mindre än en månad. FUSK! Vi får ser hur det går med att designa hennes blogg, något ska jag väl kunna åstadkomma. Och inget har jag att bjuda på, förutom ballerinakex. Det kan ju inte skada :)

Igår var jag i lingonskogen med svärföräldrarna. Vi fick ihop till 1 och 1/4 hink skulle jag tro. Det är så jäkla skönt att vara i skogen på hösten. Alla löven börjar bli så fint gula/orangea och luften är så mycket friskare än någon annanstans. Man kan rensa tankarna och bara strosa omkring. Gött!!
Ikväll har jag egentligen första danslektionen i showjazz. Men eftersom vi vann serien i lördags och det är första träningen efter det, så vill jag mer än gärna gå på den. Så fotboll it is tonight :)




Izor och grannens nya familjemedlem Musse




Finaste vovven


Kommentarer
Postat av: Isabell

Va roligt att du klippt dig kort Nina, en annan ser likadan ut som på högstadiet :/

Du missade inget speciellt på dansen, vi körde bara igenom lite grejer :P

Hoppas vi ses snart :)

2010-09-08 @ 09:05:20
Postat av: Nina

Jaa, det va gött att få bort det och en ny frisyr. Haha, då får göra nått åt det då ;)

Va bra!! Jag kommer på tisdag! Vi kan ju ses innan då istället :D

2010-09-08 @ 09:34:06
Postat av: Evelinn

Ballerinakex!? dom såg jag aldrig något av ;) hehe tack för hjälpen! :)

2010-09-08 @ 11:01:03
Postat av: NIna

Haha! Opps! Fast jag frågade om du ville ha godis! ;)

Jaa, så liiite så. Nu får du fixa och greja dig fram till en egen design. Som sagt, det är inte så svårt när man kommer in i det :)

2010-09-08 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0