P.E.N.I.S

Fredagen var BRA, med ännu större och fetare bokstäver. Några av mina närmaste vänner var hos mig för att ha myskväll; Isabell, Sanna (syster) och Evelinn. Eftersom vi umgåtts tillsammans under nästan hela vår uppväxt så brukar vi försöka pricka in en kvälll då vi kan ses. Denna gång var ett måste eftersom Evelinn åker till USA som aupair om någon vecka. Det blev en kväll med thaimat, Åsneshow, (en videofilm vi spelade in när vi var små),  godis/chips/ostkrokar, dricka, spel och en massa prat! En kväll jag sent kommer glömma. Synd att sådana kvällar bara är en gång i halvåret. Det måste vi ändra på. (svårt nu när Evelinn drar men). Jag hoppas du får det helt underbart i the big country, och jag hoppas att jag kan ta ledig från jobbet till våren för att komma och hälsa på :)


Evelinn


Sanna


Isabell med godisskålen


Mig (och Evelinn)


Det var mycket skratt

Polarna Evelinn, Nina, Isabell, Sanna = P.E.N.I.S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0