Pigg som en mört

Idag mår jag faktiskt väldigt mycket bättre än de två senaste dagarna! Dagen började på City med en hejdå-fika med Evelinn. På måndag drar hon till USA! Känns så konstigt att säga "vi ses". När blir det nästa gång egentligen? Ha en trevlig resa och så blir det skype ett antal gånger framöver. Puss på dig

Om cirkus en timme drar jag till Löfbergs Lila arenen med några polers och ser på Färjestad-AIK. Jag vet inte hur längesen det var jag var på hockey, men jag kommer ihåg att det är jävligt kul. Vi ska stå i klacken också! Borde man ha med öronproppar tro? Jag har i alla fall fått låna Jonas hockeytröja. YEAH, då är jag en i gänget. Tyvärr blir det inget öldrickan, imorgon är sista seriematchen och då vill man vara pigg. Jag är snäll och kör bilen fram och tillbaka ikväll. Färjestad klappklappklapp!

tacke care now, byebye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0