Rulla liten bulla

Tomas har begett sig till Kramfors och Brandmansskolan. Det drar igång nu! Jag hoppas han har kul däruppe. Han blir inte borta så länge denna gång, han kommer hem på fredag redan. But I miss you!

Ikväll har jag varit rena hemmafrun. Jag har bakat bullar och gjort chokladmuffins! De blev riktigt goda, särskilt kanelbullarna. Det stora problemet är att ugnen värmer olika. Den är varmare längre in och det klarade inte en del muffins av, så några veklingar blev därför lite brända. 
Mer har jag inte gjort idag, tittat på några Vänneravsnitt, just nu är det Idol som gäller. Egentligen har jag tröttnat lite på Idol men jag dras ändå till det. Kanske för att jag själv älskar att sjunga? Mitt problem är att jag skäms så himla mycket för de som inte kan sjunga. Det är så pinsamt!! Men det är väl inte mitt problem. Haha! Samtidigt kan jag grina åt vissa personer som har den underbara rösten och bli så jäkla glad för deras skull när de går vidare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0