Seriefinal

Lite pirrigt är det! Idag är det seriefinal på Gunnevi kl.15.00 mellan Gunnarskog och Töcksfors! Och vi ska vinna. Jag är jättetaggad (förutom att jag har känningar i mitt jävla lår igen). Hörde något om att Arvika Nyheter skulle komma dit också, så skit samma om jag har ont. Det här är den viktigaste matchen och då lägger man sig inte ner.

Jag tog cykeln in till stan förut, det var mysigt. Jag gillar att hösten har kommit, luften känns mycket fräschare. Först och främst skulle jag leta efter skor. De enda jag hittade som jag gillade fanns inte i min storlek, självklart! Istället blev det underkläder. Efter att ha prövat i princip alla Lindex bh:ar så hittade jag till slut en som satt skönt och passade. Jag hatar att leta bh:ar.

Nu ska jag käka pasta!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du får komma hit och köpa bhar. Finns massa bra affärer =)

2010-09-04 @ 23:15:48
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0