Seriesegrare

VI HAR VUNNIT SERIEN! :D WOHOW! Efter vinst mot Töcksfors igår med 4-2 så är vi numera seriesegrare av div. 5. GÖTT eller vad? Alla kämpade som idioter och förlust var inte att tänka på. Vi ska gå igenom serien utan en enda förlust, och vi har två kvar. Vi var tvungna att ta en poäng på tre matcher för att vara säkra vinnare och nu vann vi ju så allt är klart. Arvika Nyheter var där igår så det ska bli spännande att se vad som står i tidningen imorgon. Guldhattar och sprutande champagne väntade på oss när domaren blåste av matchen. Wiii! I omklädningsrummet var stereon på högsta volym och alla var glada. Superbra jobbat allihop!!

Shit vad jag verkligen känner att jag valt rätt lag. Inte bara pga att vi vunnit serien, utan hela genemskapen. Alla är så himla härliga, skämtar och larvar sig även om vi tar matcherna och träningarna på allvar. Jag menar, man måste kunna kombinera allvar och att ha roligt. Och det är precis så det är i Gunnarskog :) Jag hoppas att alla kommer spela kvar nästa år när vi går upp i 4:an och jag hoppas att inte skador hindrar mig från att spela. Man börjar känna i kroppen efter många års fotbollsspelande. Men när det blir uppehåll ska jag vila kroppen för att sen vara fit for fight tills träningarna börjar igen :)



Kommentarer
Postat av: Evelinn

Va roligt att du trivs så bra, var lite orolig i början att det inte skulle kännas bra.. Grattis till segern och va snygg du är i håret! :)

2010-09-06 @ 11:14:14
Postat av: Nina

Ååh, va du är snäll som tänker på mig :)

Men det känns superbra!! Och tack :D

2010-09-06 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0