Underbara höstväder

Vad händer och fötter? Ja, det händer och fötter inte så speciellt mycket just nu. Tomas är i Kramfors på skolan, och jag njuter av ensamheten!? Nej inte direkt..
I veckan har jag dansat, och damn va roligt det är, I looove it! Jag har shoppat ett par lacktights, som ska få göra sin debut i helgen då det är mârten här i Arvika! Marknad om vi ska ta det på svenska. Alla karuseller är redo att göra folk snurriga och glada, och alla marknadsstånd ska upp tills på lördag då gatorna inne i stan är smockfulla med människor. Jag gillar mârten! Jag gillar när det är mycket folk i rörelse. Jag hoppas dock inte att det regnar, vilket det brukar göra varje mârten. Kan det inte få vara en såndär riktigt fin höstdag på lördag. Please!

De senaste dagarna har det verkligen varit underbara höstdagar. Fortsätt så! Och träden har så fina färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0