Don't go chasing waterfalls

Igår var den varmaste dagen hittills. Den känns som att gå in i en bastu när jag kliver utanför dörren.
Igår åkte vi till en stor sandlåda där lilltjejen kunde leka. Matilda och hennes lillkille hängde också med. Precis bredvid sandlådan fanns det en stor platta med massa olika vattenfontäner där barnen kunde springa runt och leka. Lilletjejen tyckte inte det var så värst kul, rädd för vatten antar jag. Men Matildas kille var en riktig tuffing.
Sen var vi inne i Converse och Vans-affären. Jag har alltid velat haft converse, men när jag väl provar och bestämt mig för att köpa ett par converseskor så backar jag ur av någon anledning. Så det blev inga skor till mig inte.

På eftermiddagen drog det in ett litet oväder över Dallas, men det blev inte så farligt, inte just här i Plano i alla fall. Vi pratade om hur svensk påsk gick till hemma hos oss, med påskkärringar och påskbrev, så vi målade lite påskbrev med det äldsta barnet i familjen.
Jag och Evelinn var på pilates på henns gym och tränade musklerna. När vi kom hem hade Pappan gjort Mexican fajitas och fixade oss varsin Mexican Martini som var god men STARK. Evelinn fick snurrande skalle och magont efter fem klunkar. HAHA! Så vi drog med Matilda och käkade frozen yoghurt efter det.


Lilltjejen i sandlådan


Vattenfontänerna


Lillkillen och lilltjejen, sååå sött!


Mexican Fajitias.
Evelinn = Ringaren i Notre Dame


Mexican Martini


Frozen Youghurt med bär och frukt, mums!


Matilda och Evelinn


Kommentarer
Postat av: Evelinn

GUUUD, va fuuul!!!!!!!!!

2011-04-20 @ 17:19:12
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Becka

Åhh vad jag önskar jag vore hos er!!! Ni verkar ju ha det hur bra som helst :) Kul att få ta del av det lite iaf :) Kram

2011-04-21 @ 08:17:17
Postat av: Isabell

Åh, vilken söt bild på lilla L och Lillkillen :)

2011-04-22 @ 06:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0