I love rock&roll

Jag har ätit världens godaste sallad idag.
Idag gjorde vi ett besök i Downtown Dallas, på Hard Rock Café där vi käkade lunch. Köpte även en t-shirt till Tomas (ja han vet redan om det), och en nyckelring till mig själv i souvenirshopen. Sen gick vi ett litet varv innan vi skulle åka tillbaka till huset, då körde vi förbi platsen där JFK blev skjuten, två stora X i backen på gatan var det. De visade precis vart han var placerad när han blev skjuten. Jag fick även en skymt av det fönster i en byggnad som de tror att mördaren skjutit ifrån.

När vi kom hem skypade jag lite med Tomas, JAG SAKNAR DIG älskling. Massor! <3

Evelinn har varit på sin skrivarkurs nu ikväll så jag har hängt vid poolen, jobbat lite på brännan samt suttit i hottuben. Nice! Nu har jag lite huvudvärk, det har jag haft varje kväll sen jag kom hit. Det är nog solen och värmen, borde kanske dricka ännu mera vatten än vad jag redan gör. Funderar på att sova nu faktiskt (?).


Imorse hade vi lite roligt, vi gjorde hoppbilder.


I believe I can fly


Här har ni då världens godaste sallad.
Grillad kyckling, sallad, tomat, majs, ägg, caesardressing och det på toppen vet jag inte riktigt vad det var. Men GOTT var det i alla fall.


Hooters


Jag och bebis

 


Kommentarer
Postat av: My

Hjälp, bodde bebisen på hard rock kafe? (^^) Det vill jag också göra :D

2011-04-19 @ 06:05:58
URL: http://mkrf.blogg.se/
Postat av: Isabell

Åh, vilka fina bilder :)

(Btw, han stod inte när han blev skjuten, han åkte bil :P)

2011-04-19 @ 12:13:40
Postat av: Nina

Jasså du Bell, jag bara chansade för jag har inte riktigt hört storyn och evelinn var inte i närheten :P men tack, då vet jag!

2011-04-19 @ 15:29:07
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0