I'm just sitting here, I ain't saying much

Idag när jag skulle göra korv stroganoff så brände jag INTE riset (det brukar nämligen va ganska vanligt när det gäller mig). Det blev perfekt och maten smakade mycket gott. Jag har bestämt mig för att inte köpa mat en enda gång denna vecka (kanske fredag), det blir liksom billigare att laga själv än att köpa en sallad för 70kr.

Vi repade med Värmlänningarna förut och jag kunde inte hålla mig för skratt. Jag vet inte va det va med mig, övertrött kanske?
Nu sitter jag och kollar Färjestad-Skellefteå i min ensamhet, äter morot och gurka med dipp. Jag blev supersugen på det förut och svängde in på Konsum. Jag hade glömt bort hur gott det är. Mumma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0