Fort Worth and blue bonnet

Here we go!
Fort Worth var jättemysigt. Det var tydligen "arts and entertainment festival" så det var massa tavlor, glasskulpturer, smycken, keramikskulpturer och vindspel av alla dess slag mm. Allt man kan tänka sig inom konst. Vi strosade runt lite och tittade på alla utsällningar och käkade sen på Corner Bakery innan vi drog oss tillbaka och hängde vid poolen hela kvällen. Mycket trevligt!

Idag har vi varit på en liten shoppingtur igen. Vi besökte även cheesecake factory för att få en glimt av Evelinns "cheesecake-kille", men han jobbade inte idag så vi får åka dit igen en annan dag, jag måste ju få se honom om det nu är mannen i hennes liv. (höhö). Jag käkade en Wild Mushroom Burger, mumma. Men jag orkade inte äta mer än halva, det tog stop i magen ganska så snabbt.
Efter det åkte vi och tog kort på the blue bonnet, Texas statsblomma. Den blommar tydligen bara nu under våren så vi passade på. Sen blev det poolhäng igen och Evelinn fixade amaretto med cola till oss.


Caramel frappucino


Framme i Fort Worth, cooltjej.nu


Evelinn, Johanna och Matilda


Vindspel


Yeay! (dock inte så fint med brandsläckare i bakgrunden, men säkert iaf)


Och den här är till Jonas (min jobbarkompis). Wild mushroom burger


The blue bonnet, och en nyckelpiga.


Jag och Evelinn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0