"He's her lobster"

Idag har jag hälsat på min kära vän Isabell. Det är alltid lite speciellt att åka längs Järnvägsgatan och sen parkera vid det gula tegelhuset. Denna väg som jag cyklade eller gick nästan varje dag när jag var liten.
Vi tog en tur till Charlottenberg och strosade runt. Jag skulle egentligen inte ha någonting men det slutade med en bh och en scarf, vilket faktiskt var behövligt, i alla fall bh:n. Köpte godis och coca cola, åkte hem och stadgade oss i soffan och tittade på film. MYS!!

Imorgon är det upp och hoppa klockan halv sju igen. Från en sak till en annan: jag börjar få lite smått panik över det här med besiktningen och flytten. Har insett att den 26:e är ju väldigt snart. Särskilt eftersom vi ska till Stockholm till helgen och kolla läget, då har vi alltså bara nästa mån-fre på oss att få bort allt och städa. Giiih! Men vi hinner väl det? Eller? Bli INTE stressad, bli INTE stressad Nina!!!







Kommentarer
Postat av: Isabell

Kunde du inte lagt upp en fulare bild på mig Nina? :P

2011-08-15 @ 09:19:02
Postat av: Nina

Jo, men jag hade ingen för tillfället ;)

2011-08-15 @ 11:30:10
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0