One step at the time

Ny jobbvecka påbörjad och första dagen har varit helt okej. Det var efter jag slutat som tröttheten kom dock, men jag hade bestämt mig för att gå ut och gå efter jobbet. Självklart skulle det börja regna och jag ville absolut inte gå ner till gymmet och springa på nått jäkla rullband eller stå i en crosstrainer. Så jag tog på mig vattentät jacka och gick ut i regnet i drygt en timme. SÅ GÖTT!! Och nu snöar det för fullt. Haha. Man ska inte tro på vårtecknen såhär i februari.

Jag vill ha sol och värme, och det kanske märks på bilden här nedan. Blek som ett spöke. "Men ja ä int bitter".
Jag tvättar just nu och tittar på Top Model samtidigt som jag bloggar. Okej, det här inlägget är totalt meningslöst och ointressant, men va fan! Nu ska jag ta mig en kiiwi. Prutt och hej




ps. mitt lock för örat har inte släppt ÄN, börjar bli drygt


Kommentarer
Postat av: Sanna

snart har jag soool och vääärme i två veckor :D weee. om nu vädret blir bättre där nere.....

2011-02-08 @ 09:54:47
Postat av: nina

FUSK!!

2011-02-08 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0