Bakis? Nää

Jag tror aldrig jag skickat inbjudan till så många tjejkompisar (dom som bor kvar i stan) att komma på förfest, som jag gjorde igår. Oftast brukar det va de tre vännerna och alkoholen, vilket det blev även denna kväll då INGEN av de jag bjöd kunde komma. Men vi hade skoj ändå, Bell svek oss och gick hem medans jag och Anna drog till Tiki på "Havanna". Jag såg dock inte så mycket av detta tema förutom en stor tyglapp där det stod just "Havanna". HAHA! Bra Bröderna Olsson, ni kan detta med inredning. Det blev mestadels dans hela kvällen, vilket vi brudar oftast är där för att göra. Eller? Så idag är jag lite stel i nacken efter headbanget, och fötterna värker efter klackskorna. Men kul var det.

Nu ska jag dra till McDonald's och käka, vem orkar göra mat en söndag när man är bakis? Sen åker jag hem till mor, far, katt och hund. Syster är ju i Thailand och har det varmt och gött. FUSK!


Anna


Mig


Jag och Bell (och filidutten)


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Boka in en kväll i november då det blir fest!

Fina örhängen förresten :)

2011-02-28 @ 05:57:36
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Isabell

Haha, filidutten :D

2011-02-28 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0