Bästa lillasyster

Jag är nyss hemkommen från min lillasysters studentkonsert/projektarbete. En konsert som vi repat på sedan oktober/november och som nu framfördes inför massa folk som trängde sig in på SVEA. Låtvalen hade hon gjort utifrån olika tillfällen och ögonblick, och det blev en blandad kompott alltifrån Eminem till Magnus Uggla. Vi var sju stycken i bandet + Sanna då och det blev så himla lyckat.

Jag kommer ihåg själv hur det var när jag och Isabell gjorde vår studentkonsert. Allt jobb man lägger ner med rep i flera månader och så kommer konsertdagen, sen är allt slut, på drygt en timme. Man kände liksom en tomhet och tänkte "jaha, var det inte mer än såhär?". Men shit vad nöjd och glad man är efter en sån kväll. När man fått gjort det man älskar tillsammans med härliga vänner så finns det inget annat än glädje. Och Sanna, du ska va skitnöjd efter din kväll ikväll. Du gjorde det så himla bra. Sången, rappen, gitarren och mellansnacket. Du är BÄST syrran och jag är så stolt över dig. Nu är det bara en vecka kvar tills du drar till Thailand och där kan du slappa järnet och inte tänka på nått annat än att bli brunare än dina kompisar. Höhö. Puss på daj


Kommentarer
Postat av: Sanna

och orden kommer från världens bästa storasyster!

tack så mycket :) hihi! PUSS

2011-02-18 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0