Skogstur på hästryggen

Jag fick den bästa födelsedagspresenten någonsin, av Tomas. 

Igår tog vi bilen och åkte iväg, jag fick inte veta vart. Efter vi åkt på landsvägen i en kvart så svängde vi av på en grusväg och efter en kilometer så kom vi fram till hagar med islandshästar i. Jag tror aldrig jag haft ett sånt stort leende på mina läppar, och Tomas kan bekräfta det. Jag fick alltså i födelsedagspresent; en timmes skogsridning på en islandshäst. Och när jag tänker efter så är faktiskt islandshästen den finaste hästrasen. (och dom är inte så höga om man skulle ramla av, haha). Det var så himla härligt att sitta på hästryggen igen. Shiet vad jag har saknat det. Och vilken frihet det är att galoppera, man bara flyter fram. Underbart!

Tack så innerligt mycket för den perfekta presenten, det var liksom pricket över i:et. Tack Tomas, tack, tack, tack, tack! Du är bäst! ♥


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0