Spunk

Här sitter jag och äter mango, riktigt mumsigt. Jag tog mig i kragen och gick till gymmet förut som jag inte besökt på minst en månad. Det resulterade i 20 minuters kondition, träning av mage och rygg + lite solarium. GÖTT! Nu sitter jag och kollar flygbiljetter, flygbiljetter, flygbiljetter och flygbiljetter. Jag får snart spunk på det för det finns inga bra alternativ, bra alternativ enligt mig. (har även märkt att jag använder mig av ordet spunk ganska ofta, det får ni stå ut med för det kommer antagligen dyka upp igen, höhö).
Jag har i alla fall bestämt mig, och eftersom jag letar flygbiljetter så kan ni ju kanske klura ut själv att jag tänker dra till USA och hälsa på Evelinn som jag tjatat om nu i några inlägg. Jag vill verkligen åka och det passar mig egentligen bäst nu i april.

Jag tänkte skriva Dag 7 i 30-dagarslistan också. Men den kommer vill jag lova, när jag får tid. Det är ju ändå en mycket betydelsefull titel: "Min bästa vän", och den vill jag lägga ner lite tid på.



Snart kommer Tomas hem från jobbet och då får jag pussa på min finaaa!! ♥


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Det går bra den 13e! :D

2011-02-23 @ 21:36:54
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0