Fever

Idag jobbade jag halva dagen sen orkade jag inte mer. När jag kom hem lade jag mig i sängen. Antingen var det för varmt eller för kallt, yes, feber! Huvudet spränger. Jag klarade inte ens av att träna fotboll två gånger utan att bli sjuk igen. Skit! Det är så tråkigt att vara sjuk. Man känner så jäkla död och slapp. Urk!

Sitter och kollar lite USA-resor, jag vågade äntligen ringa chefen och fråga om jag kunde få ta ut några semesterveckor redan i april då jag och Anna tänkt dra till USA. Och det fick jag. Wihou! Att det alltid ska vara så svårt att fråga om ledigt, man kan ju inte får mer än nej egentligen. Så i april åker vi till USA. VI ÅKER TILL USA!! Det enda vi vet är att vi ska hälsa på Evelinn i Dallas, sen har vi inte bestämt så mycket mer. Nu får vi börja planera. Spännande!!!

fever, in the morning
fever all through the night


Senaste inköp:
Svarta jeans 199:- Gina Tricot
Grön midjekjol 99:- Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0