Vardagen

Såhär efter jul och nyår är man tillbaka i vardagen igen och då händer det inte så speciellt mycket. Det är jobb måndag-fredag 07.00-16.00, på eftermiddagarna försöker jag hitta på något annat än att sitta framför tv:n och dator, när jag orkar. Jag har kommit in i en svacka av trötthet. Antagligen eftersom tempot på jobbet gick i 120 hela november och december, och nu när det inte är lika mycket gasen i botten om dagarna så kommer tröttheten smygandes.
Min förkylning vill inte försvinna heller, vilket innebär att jag inte tränat riktigt på två-tre veckor. Jag saknar fotbollsträningarna enormt! Till helgen är det Hallvärmländskan (fotbollscup), men jag vet inte om jag orkar vara med, efter förkylning har man inte direkt någon ork i kroppen. Jag ska i alla fall dit och heja på oss!
Btw. JAG HATAR ATT DISKA!!!!!!!!!!!!!!!

Det var det negativa, nu till det positiva.
Jag var hos Isabell en kväll och såg på Eclipse, ja jag tror ni alla vet vilken film jag pratar om. Den var bra! Jag är inte så insatt i Twilight men filmerna är helt okej att titta på.
Igår var Sanna och Hannes här och käkade tacos med oss, samt tittade på The Experiment. Gripande, verklighetsbaserande film. Hemsk!
Och snart ska jag dra mig till Anna och hälsa på, och se på första Sverigematchen i handbollsVM. Så jag försöker hitta på saker som kan liva upp mina dagar, vilket Tomas alltid gör eftersom han är vid min sida varje dag. Nu ska jag byta om och hoppa i mina nya vinterskor och gå bort mot Annas lilla skjul i sakta men säker takt så jag inte halkar omkull!


Agnes - Release me. Älskar denna version!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0