I'm singing in the rain

Så fort man kommer tillbaka till Värmland så ska det regna. Har vi haft typ mest regndagar hittills i sommar eller? Svensk sommar, svensk REGNSOMMAR! Nästa sommar vill jag åka utomlands, till sol och värme, för det får man i alla fall inte här.. Ja ä int bitter.

Vi är hemkomna från Gotland, härliga dagar hade vi där. Inget regn, men ingen strålande sol direkt, det var lagom. Vi tog det ganska lugnt, strosade inne i Visby, besökte Lummelundagrottorna, kollade på alla feta båtar i hamnen, åt god mat, var ute på Högklint och såg fantastisk utsikt, shoppade skor och kläder, såg taket på Villa Villekulla, hängde vid Tofta Strand, jag läste a lot i "Midvinterblod" (tom så att den är utläst), åt kulglass där man fick välja mellan 140 sorter, hälsat på massa Tomas-släkt. Haft det gött helt enkelt, en lagom liten semestertripp. Jag gillade Gotland, vill gärna åka dit igen, och då SKA jag se en rauk, bara för att jag måste. (vi var aldrig till Fårö, där de flesta raukar finns).

Nu har vi en vecka kvar på semestern. Det blir nog bara chill, tar dagen som den kommer och har inte planerat in nått särskilt. Fotbollsträning ikväll efter två veckors uppehåll. Nice!
Nu ska jag sätta mig på verandan och inleda nästa Mons Kallentoftbok - Sommardöden.

PS. bilder från Gotland lägger jag upp en annan dag, så ni får längta lite. Höhö!
VM-BRONS till Svenska damlaget, hurra, hurra, hurra!!

Kommentarer
Postat av: Evelinn

jädrar att USA fick silver.. vi vann ju över dom så vi skulle ju ha det tycker ja :) (som tur var är ju inte den sporten, speciellt inte damer, stor här så jag ahr inte hört dom skryta :P)

2011-07-21 @ 02:40:43
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0