Love is in the air

Det är väldig dåligt med uppdatering från min sida nu. Jag vet! Men jag har gått på semester och snart avklarat första veckan av tre. Det är superdupergött!! Var på Björkhagen och lekte med busungarna måndag och tisdag. Jag och Tomas var iväg och spelade beach volleyboll med ett gäng, har badat, farmor och kusin Victoria har kommit hit, har varit ute med räkbåten och på Olssons, fikat på Sågudden och hunnit med en shoppingrunda. Imorgon kommer resten av Flens-borna, för på lördag ska vi fira farmor som fyllt 80. Ska bli riktigt kul. Först imorgon ska vi in till stan och handla efter en hejdundrandes lång inköpslista. Hoppas ni har det bra! Och jag älskar Tomas!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gött med semester! Vi kommer ju nästa lördag om allt går som det ska. Jag skulle vilja gå på Bryggan och dansa, Johannes är inte lika sugen =) Det kanske är något vi kan styra upp? Och så kanske vi kan dra med oss Britta och Lovisa också?

2011-07-08 @ 15:22:07
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Mysigt med Gotland! Vi kommer på lördag och stannar till torsdag eller fredag så det blir lite tajt kanske =/ Ni får komma till Öret och dansa sen ist då =)

2011-07-10 @ 20:22:28
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0