Summertime, and the living is easy

En dag har vi varit i lägenheten sen semestern började (idag), och då tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder så ni får se vad jag haft för mig sen semestern började. Den har varit awesome hittills. Och sämre kan det inte bli för om cirka en timme tar vi saaben och åker till Stockholm, ska hälsa på Farstaklanen och förhoppningsvis Simon. På torsdag tar jag och Tomas färjan över till Gotland och är där tills på måndag. Så jag har bra grejer att se fram emot! Imorgon är det ju semifinal i fotbolls-VM också, hejja Sverige!!

BILDBOMB!
















Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilka FINA bilder!

2011-07-12 @ 15:05:18
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0