ARVIKA 100 ÅR

Vi hade jubileumshelg förra helgen i Arvika för att fira att vi fyllt 100 år. Wiie, grattis! En helg fylld med arvikabor i vår lilla kulturstad, invigning av ny lekpark, spelningar på scenen, mannekänguppvisning, konserter i kyrkan, provsmak på Arvikabakelsen, öltält och lite olika tävlingar och aktiviteter. En mycket bra och fin helg, någonting Arvika borde satsa på varje sommar tycker jag. Dock fyller vi ju inte 100 år varje sommar men en födelsedags-dag borde vi ju kunna ha!!




De Van spelade på scenen






Autografskrivning


Jag var bara tvungen att få en liten gruppbild (dock inte med alla)


Arvika-bakelsen (är jag den enda som tycker att den är god?)


Hannes spelade upp lite av sin studentkonsert


Min snygging var med


Ja, det var mycket folk, mycket roligt!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Älskar verkligen band-bilden =)



Vi fick ingen bakelse, de hade plockat ner när vi kom =(

2011-06-22 @ 14:42:27
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0