Sunny day, sunny day

Idag har varit en helt wonderbaaar dag! Jag är hemma på Björkenäs och har legat på bryggan och stekt nästan hela dagen. Var även inne i stan och spelade min sista gitarrlektion med Jörgen, antagligen för alltid. Jag fick blommor, choklad och ett fint kort. Tänk att jag spelat gitarr för honom i hela 12 år, helt sjukt! Och jag vill tacka min braiga gitarrlärare för alla åren som jag fått spelat och sjungit. TACK!!
Jag plockade upp Isabell (och Sanna) när jag ändå var i stan och hon följde med tillbaka hit. Vi har käkat tacos, ätit godis, gullat med kattungar, pratat och tagit lite kort. Mysig kväll helt enkelt!








Lite Michael Jackson






Kommentarer
Postat av: Evelinn

åååh, myys :) Saknar er!!!

2011-06-04 @ 03:58:53
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag ser verkligen konstig ut på bilden med Sanna.. :P

2011-06-05 @ 12:52:25
Postat av: Nina

Jag tycker du ser ut som en liten Bell :P

2011-06-05 @ 14:05:25
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0