"Loho-seher"

Jag erkänner!
Jag har blivit en sån dålig förlorare sen vi började spela i division 4. (KANSKE har att göra med att vi bara vunnit två matcher hittills och förlorat resten). Men jag har aldrig varit det förut. Men nu är det sjukt frustrerande varje gång vi förlorar. Som igår, förlust med 3-0. Vi spelade 0-0 i andra halvlek, en mycket bra halvlek. Vi var det bättre laget och vi skulle ha vunnit, men vi får liksom inte till det. Frustrerande? JAA!

Jag är aldrig en dålig förlorare när det kommer till sällskapsspel eller liknande. (förutom när Tomas vinner på kubb eller krocket, men det är bara för att han blir stöddig och ska retas). Sällskapsspel ska spelas med en nypa salt och jag gillar inte folk som spelar sällskapsspel som om det vore på liv och död. Det gör inget att förlora där!
Men när det gäller sport och särskilt fotboll, då kan jag tydligen vara en dålig förlorare! Blää.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 20:40:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0