Spagetti & tomatsås

Här sitter jag och käkar spagetti med en mycket god tomatsås som jag slängde ihop lite lätt. Jag orkade inte göra någon mer avancerad mat, det gör vi iofs aldrig i detta huset. Något man borde bli bättre på för mat är ju väldigt gott ändå.
Imorse mådde jag inte så bra och valde att stanna hemma från jobbet. Dock blev jag piggare ju längre dagen gick och drog iväg och jobbade de sista 2,5 timmarna. Nu är jag fit for fight och ska om en timme dra ner till gymmet och pumpa mina muskler, Anna hänger på också.

Från en sak till en annan.
Bland det värsta jag vet är finnar. Och då menar jag inte finnar som kommer från Finland. Jag menar finnar som i acne. (Och jag är nog inte ensam!?) Jag har inte haft särskilt mycket finnar genom åren, den värsta tiden var på högstadiet men det var ändå ingenting emot vad vissa andra har/hade. Iaf, jag hatar finnar, mest av allt hatar jag de invärtes finnarna. De som inte syns men ändå gör så jäkla ont. Men man kan inte klämma på dem för det finns ingenstans för dem att ta sig ut. GRRR! Just nu har jag en såndan invärtes finne, i högra mungipan. (Jättesnällt btw). Den värker, jag kan knappt öppna munnen och det gör himla ont när jag ska äta mat.
Jag känner mig precis som Jennifer Garner, i filmen "13 snart 30", när hon har en ansiktsmask som stelnat och ska trycka in en ostbåge eller liknande i munnen. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0