I just wanna dance the night away

Jag vet inte varför, men av någon anledning har vi sjungit julsånger på jobbet denna vecka. Känns väldigt FEL!!

Ikväll har jag varit och tittat på ytterligare ett projektarbete, dansföreställning med Lottie och Linnea. Jag blir avundsjuk på dessa tjejer som har så fina linjer i sina dansrörelser. De är grymt duktiga och hela showen var roande och bra, med varierande dansstilar.
Det är så störande att jag inte kan dansa på våren för att det krockar med fotbollen. Ja, jag skulle kunna ta en annan danskurs på en dag som inte krockar med fotbollsträning. Men jag vill dansa med den gruppen jag dansat med alltid, och med samma lärare och samma dansstil, showjazz. Ja ä int bitter. Det är ju mest när jag går och ser dansföreställningar som jag blir sugen. Iiih.

Laddade ner photoshop igår, hejja Nina!

Kommentarer
Postat av: Tasha

Härligt med dans! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 14:32:12
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0