He is the best

DÅLIGT med uppdatering, jag vet. Sorry! Jag har ingen dator tillgänglig just nu (förutom jobbets) och jag har liksom tappat suget lite..

Helgen var den BÄSTA på länge. Min finaste och bästa pojkvän ringde mig 03.38 på lördag morgon och frågade om jag ville ha en kram, och där stod han i trappuppgången. Den överraskningen gjorde ju hela helgen till den bästa kan man säga. Jag blev så glad och jag älskar dig mest av allt Tomas. Whiie!
 Jag har spelat första seriematchen (vinst med 1-0), spelat upp Värmlänningarna, käkat mjukglass, suttit i strandparken, ätit tacos och sett på "i rymden finns inga känslor", varit hemma på Björkenäs, tvättat bilen och bara njutit av solen och det fina vädret.

Tomas är uppe på skolan igen men han kommer hem på fredag. Längtar massa!

Kikar fortfarande på systemkamera. Det är svårt, och det finns så många att välja bland. Blurp.


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Ja, nu är det varmt igen :) 160kr blev allt. Fråga mamma om kontonr och så.

2011-05-09 @ 16:53:57
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0