We are all the winners, we are all the best

JAAAAAAAAAAAA!
Vi vann matchen mot Kil U med 4-0. Så jäkla gött! Jag älskar när domaren blåser slutsignalen och man vet att man vunnit genom att spelat riktigt bra och kämpat järnet. Idag kämpade vi för och med varandra. Jag fick spela forward nästan hela matchen, och jag sprang som en idiot (tyckte jag själv iaf), och var helt slut efter första halvlek. Emma, Marie och jag (2) gjorde målen. Mhm! Jag är så himla trött så jag kommer somna med bums och hoppas på att inte vakna förens det är dags.

Jag har ju glömt bort att berätta att min Canon 500d äntligen landat i vår lägenhet. Wihou! Den är skitfin och jag är livrädd varenda gång jag ska ta i den eller bära den. INTE TAPPA I GOLVET!! Ska bli kul att lära sig om denna manick.

Nu ska vi sova för imorgon kl.06.00 går bussen mot Stockholm. God natt


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Låter som dom fräsiga skorna funkar bra? :)

2011-05-24 @ 23:19:20
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0