Strosa i Stockholm

Idag tog vi en lång sovmorgon, jag vågar inte ens berätta vilken tid vi lämnade sängen för att äta "frukost". Efter frukosten, vi kan kalla det för lunch, bestämde vi oss för att åka in till city och strosa runt lite. Ingen var ute efter att shoppa något särskilt, utan vi gick bara runt och mådde gött bland folket. Tog en fika på Muffin Bakery. Efter den lilla energikicken gick vi in i lite olika affärer och kollade, fick då tips om en affär som heter Beyond Retro som vi besökte och YEAY vilka coola och annorlunda kläder de hade där. Tomas fick med sig ett par jeans och ett par skor. Jag hade velat shoppa en väska som va gôrfin, men jag ska ju till Miami (plus att jag shoppade lite i helgen, endast på REA bör tilläggas), så jag ska försöka hålla hårt i pengarna tills dess!
Ååh, jag älskar att strosa, och jag gillar Stockholm sjukt mycket. Det är så härligt nu när det börjar bli mörkt och all belysning måste tändas, men det är ändå full rulle i vår huvudstad.

Dags att börja planera vad man ska ha med för stuff till staterna också kanske...


Kommentarer
Postat av: Ellen

hej! jag har börjat med veckans blogg igen, och denna vecka loovar jag att utse vinnare! :)



var gärna med: http://ellenkarramellens.blogg.se/2011/november/ny-veckans-blogg.html#comment

2011-11-15 @ 21:18:15
URL: http://ellenkarramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0