That's what friends are for

Nu sitter jag här och tittar på Vänner, igen, jag vet. Nej, de kommer aldrig att bli uttjatade för mig. Jag älskar deras olika hangout, Central Perk, deras knasigheter, deras vänskap, deras personligheter... Jag älskar, älskar, älskar dem. Och just nu är jag lite avundsjuk. Tänk att sex personer kan vara så nära varandra och komma så bra översens (med vissa undantag), stå ut med så mycket, gå igenom så mycket och hitta på så mycket tillsammans. Vem skulle inte vilja ha det så?
Filmer och serier är ju till för att man ska drömma sig bort, eller hur? Och det är just nu som jag gör det. Jag önskar att jag var en av dom, en i deras vänskap.

Och just nu saknar jag mina vänner. Jag har många vänner, men bara några få riktigt nära, och dem saknar jag nu. Jag skulle vilja korka upp en flaska vin och ha tjejsnack långt in på natten. Prata om gamla minnen och skratta. I miss you!



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: åh tack så mycket! :D

2011-11-05 @ 10:46:21
URL: http://amandawollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0